Sjukaste uppvaknandet!

Vrickade till foten på uppvärmningen igår, låg och ojjade mig i 1min sen körde jag på. Då gick smärtan över. Vaknar upp kl 1 på natten av att jag nästan grinar i sömnen och foten pulserar som att någon brutit sig in i min lägenhet och knäckt av foten på mig., haltade upp för att ta lite starka smärtpiller. Tog väl 1h innan jag kunde slappna av och somna. Helt sjukt att det kan komma så sent med smärtan? Har haltat runt idag, så blev ingen träning. Har istället kollat hockeyn med Annielle och Sofie :) nu blir det sängen!


Kommentarer
Postat av: ?

Hade dom inte råd med lite is?

Svar: jag reste ju på mig och körde vidare, trodde inte de behövdes is.
Viktoria Bergh

2013-03-21 @ 01:20:45
Postat av: ?

Man ser inte Sofie på lagbilden på din klubb?

Svar: nej hon var utomlands när vi tog den:P
Viktoria Bergh

2013-03-21 @ 17:59:01
Postat av: ?

Du vet så klart att Rusta ändrar sortimentet och säljer ut badhanddukar i mörkblått för 50 spänn o golvhanddukar för under 25. Duschförhängen för en 50 lapp m.m. Målar dukar ner emot 15:-. Hela butiken är som en Bergh o dalbana för oss fyndare. Står inte i bladet deras.

2013-03-21 @ 19:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0