Sol

Mamma och hennes man har varit här, dom köpte med pizza och sen hjälpte jag mamma att färga hennes hår :)
Sen drog jag och solade solarium. Ja det är inte så bra att sola solarium men om man har gjort det 2 gånger på 1 år sammanlagt så kan det ju inte va så farligt :) det sjukaste är att jag blir brun svin fort nu. Måste vara efter Thailand som jag har enklare för att bli brun. Klagar ju inte:)! Ligger i soffan nu och käkar mango! Snart läggdags.. Måste försöka bli kry, har sår i halsen.. Och ngt jävla förkyldningsvirus som inte vill släppa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vita prickar i halsen? Halsfluss. Körtelfeber. Kolla upp det.

2013-01-09 @ 00:09:01
Postat av: Precis

Hade halsont i fyra veckor innan dom kom på att ta prov på körtelfeber, ont i halsen o lite feber. Inte bra att träna om det skulle va så, Söderling åkte på 1,5 år av inget.

2013-01-09 @ 01:44:01
Postat av: Christopher Lindberg

vilken kropp! Vi kanske kan träffas? Bor i Forshaga om du vill veta !!

2013-01-09 @ 12:36:05
Postat av: Rakel

Man börjar inte med vilken kropp, låter ju inte precis så seriöst inför en dejt förfrågan. Do it again med lite mer värme!!!

2013-01-09 @ 17:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0