Trött

För er som undrar vem jag är i videon så är det jag som springer upp och ner i stegen! :D Hah! Igår efter jobbet så myste jag ner mig ordentligt i soffan! Med onepiece, tofflor och godis.. Där jag lyckades somna och vaknade vid 22:30! Alltså missat att laga middag och allt, sen var jag tvungen att åka ut till jobbet för att kolla om vi var tvungna att åka ut på natten för att ploga och sanda! Som tur var slapp vi det, så det blev en liten kvällsmat från donken på väg hem innan jag la mig i sängen igen! Trött liten tjej!:) idag är det fotbolls träning.. Usch för att orka springa i 2h ikväll, men men:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dubbel sött

2013-02-19 @ 14:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0