Ullared! Shopping:D

Idag har jag syrran och mormor varit iväg på en heldagstur till Ullared gekås. :D vi åkte hem till mormor igårkväll där vi fick husmanskost och kvällsfika:) somnade gott i tältsäng vid 22. Åkte tidigt imorse och har hunnit med massa shopping! Är jätte nöjd över det jag köpt även fast jag inte minns allt! :p blir alltid ett överraskande när man kommer hem och packar upp, men fick med mig mycket saker och ändå handlade jag för knappt 2500:- :) sitter i bussen på väg hem nu, dryg resa men haft väldigt trevligt idag åtminstone! Kul att mormor bjöd med oss. Hon är för go! :) ska försöka lägga upp allt jag köpt här, men inte ikväll då vi kommer hem väldigt sent ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0