Vill DU komma i form?

Jag har fått frågan några gånger om hur man ska träna rätt, vad man ska äta och tips på massa övningar osv.. Nu är det såhär att jag utgår bara från mina egna kunskaper och mina egna tips. MEN nu vet jag 2 personer som kan hjälpa er med detta. Dom är fruktansvärt duktiga och jag följer Mona på instagram där hon lägger upp dagliga bilder på sin träning och kommentarer från folk som tackar henne för all hjälp dom har fått och där dom verkligen har lyckats komma i form och få ordning på sina kost och träningsvanor! SÅ... om ni vill ha hjälp med att komma igång med kost och träningen!
 Då tycker jag ni ska kontakta Mona och Sonny, det är utbildade PT och Hälsocoach.
 Vid intresse eller bara vanliga frågor så kan ni kontakta dom, mejl: [email protected] eller [email protected]  
 
Mona har även en blogg där hon ger tips om kost och olika övningar så kika in där och finn inspiration! www.monasblogg.se
 
Jag själv har fått hjälp med ett kostschema som jag tänkt börja följa eller iaf eftersträva;) sen när jag flyttar in till mitt egna. Det blir en nystart och lite enklare att komma igång med rätt kost då jag själv kan fylla upp kylskåpet och laga iordning mina egna maträtter! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0