Sliter!

Vaknade upp med jordens huvudvärk, sjukskrev mig, vaknade sedan upp pigg. Då var jag med och hjälpte till att måla och fixa hela dagen med Sofie ist. :-) så dagen blev bra ändå, har slitit som ett djur hela dagen! Dock kunde jag ju jobbat ist men eftersom jag redan hade ringt.. Så blev det som att ta ledigt från jobbet men jobba ändå fast för mina vänners skull! Riktigt skoj att få vara med och se utvecklingen gå framåt i ett projekt! Tror att slutresultatet kommer bli grymt! :D ska jobba imorgon iaf (på riktiga jobbet) så borde sova nu eftersom jag ska upp vid 05:45!!! Gah tuff morgondag väntas! Och lovar er lite bilder från lördagen imorgon också. :) tålamod ! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tror du din arbetsgivare tycker när de läser detta?

2012-10-09 @ 07:54:23
Postat av: Viktoria Bergh

Jadu han sa inte så mycket:) är väl inga konstigheter att kanske må dåligt på morgonen när man ska upp och senare på dagen bli bra? Speciellt när det handlar om huvudvärk.. Så det var inga problem. Om jag tyckte det var hemligt så hade jag inte skrivit det här på bloggen.

2012-10-09 @ 16:02:20
URL: http://viktoriabergh.blogg.se/
Postat av: haha

Det är klös i Bergh.

2012-10-09 @ 21:49:43
Postat av: Carro

Vart har du köpt dina "USA" lakan? =)

2012-10-11 @ 20:54:47
Postat av: I saw them at Rusta

Lakanen alltså. 179 spänn var det nog, lite hjälp till en sjuk bloggare.

2012-10-12 @ 23:35:39
Postat av: Carro

Tack så jätte mycket!

2012-10-13 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0