Sjuk

Vaknade upp inatt av det var så blött i sängen så det kändes som att någon hade lagt täcket i vatten och sen över mig.. Snacka om jordens våtaste feber.. Rätt ofräscht men men! Så när klockan slog 06:00 så skrev jag till chefen att jag blir hemma.. Fyfan:/ men har vilat hela morgonen nu, och är hemma hos pappa. Vi ska åka till farmor och fira henne lite. Hon fyller år på fredag nämligen så ville verkligen åka med och säga grattis. Blir bara vi 3 också, med lite pizza oså. Som farmor brukar vilja bli firad. Pizza och vårt sällskap så är det nog :) skön! Är stressad över Jaguar också! Det är så mkt som ska göras och vi är så många som hjälper till, de flesta har inte sovit ngt utan bara jobbar på! Eloge. När klubben står färdigt imorgon 18:00 för det ska den då kommer vi flesta kunna pusta ut lite och klappa varandra på axeln för en god kämpar insats!! Så imorgon hur jag än känner mig när kl ringer så ska jag kämpa iväg till jobbet för att senare när jag kommer hem, snabbt göra mig iordning för att ta emot våra gäster till vår nya nattklubb Jaguar :D mäktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0