Ingen rubrik

Varför ska det regna varenda jävla dag. Varför varför varför!!' man blir så jävla deppig och trött av de trista, gråa, blöta vädret vi har här i Sverige! Blääääää har kollat på resor idag vill bara åka iväg nu. Har jobbat nästan varje dag i ett halvår nu och inte haft en dag över till att bara ligga och ta in solskenet, värmen, dofterna.. Är trött på jobbet och vill se en förändring! Jag orkar inte ta tag i något, inte träna eller göra klart här hemma. Jag har ju gjort massa saker det är de som är felet, jag gör saker hela tiden alltså finns det ingen tid över till att bara få va. Göra saker för skojs skull. Jag har alltid sett mig själv som en opptimist med många bollar i luften, men jag inser att jag nu blivit realist med fel bollar i luften. När klubben står färdig, regnet lagt sig och jobb lugnat ner sig så ska jag ta 3djupa andetag och hamna med fötterna på jorden igen. Det lovar jag mig själv. Struktur i vardagen med mer energi och driv på rätt saker. Träning, hushållet, vännerna och ett trivsamt jobb, då mina vänner då är jag mig själv igen. dit ska jag.


Kommentarer
Postat av: chris

Hey! Du värd massor sol och fint väder. Tycker du är otroligt driftig och gillar din blogg!

Chris

Svar: tack Chris! fina ord:)
Viktoria Bergh

2012-10-15 @ 22:52:43
Postat av: Johanna bergh

Äntligen sis! Glöm inte bort dig själv! Du är det viktigaste i ditt liv.

2012-10-16 @ 00:02:53
Postat av: Ja jävlar

Vi (alla uttråkade) hyr en buss o sticker igenom alla huvudstäderna i Europa, ser Zlatan o Paris SG, kasar runt i gondoler i Venedig, Provencar lite ny luft och framför allt skiter i allt som finns just nu. Sen får det avslutas vid Rivieran med Bridget Bardot liv, sol vind o vatten.

2012-10-16 @ 00:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0