Vaska "Ola style" ;)

Var iväg till köpcentret med vicki under eftermiddagen och fick med mig ett par underbara solbrillor!!!:)

Valborg blev succé! Grillat hemma hos mig med pappa hans sambo och barndomsvänner.. Och min vän Lina! :) vi satt och uppskattade kvällen med massa god mat gott babbel och massa skratt :) jag tog något glas vitt och rött till maten men inget mer. Sen åkte vi in till stan för att kolla läget på tempel hörnet, score och nöjes.. Där alla fulla höll till. Vi missade INGET! Det är så sjukt att se vad alkohol ställer till med... Usch! Så jävligt glad över en lugn och härlig Valborg :) med nära och kära. Och jag kommer må sååååå mycket bättre än vad andra kommer göra imorgon ;) kommer sova gott inatt! Puss alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0