Bra avslut !!

Har haft en toppen dag i solen! Även fast jag har blivit sjuk:( usch tur att man får energi av solen! Hörde att de är slut med de nu i veckan.. Solen alltså! Efter sol kommer kyla? Fuck.. Iaf så har jag legat på pråmen(gräsmatta vid älven i stan) hela dagen och chillat, lyssnat på musik och haft det skönt.. Bränt mig också.. Sen åkte jag hem till mamma med 2 pizzor och en trisslott för att säga hej på morsdag:) efter det så kom Peter och Sofie och hämta upp mig då drog vi ut till Timmervillan och började städa upp där i huset för sällskapet började trilla in, blev grill lite cider och mys ute i kvällssolen. Riktigt bra kväll med vänner på ett sällskap runt 20pers :) trevligt avslut på en fantastiskt varm, solig och härlig vecka! Nu ska ja krypa ner under täcket och be för en piggare Viktoria när klockan ringer 06:00 imorgon bitti.. Jobbet kallar.. Natti :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Gillar t-shirten! Vart kommer den ifrån? :)

2012-05-28 @ 08:07:35
URL: http://saramn.com
Postat av: Elin

Vem är det som äger timmervillan?:)

2012-05-28 @ 10:51:02
Postat av: Svar

Tröjan är från Gina tricot i think! :) och mins 2vänner äger det huset.

2012-05-28 @ 12:21:10
Postat av: Kalle O

Jag skall inte fråga om kläder eller hårförlängningar helt klart. Nu är du big woman på 20, hur känns det? Imorgon får man ta farväl av er, Victory o Andys tricksande, Semla(Selma) och Lollos Eugene catfight, Desirées underbara näseborre vidgande, småsexigt, Niklas eviga längtan och Ola, kavaljeren, som aldrig ger sig. Johannes mysnisse. Prins Eugene får skärpa till sig o sova ensam nån gång, jädrans sova skedare. Nästa Tisdag blir jädrigt tråkig. Fy bubblan.

2012-05-28 @ 18:05:27
Postat av: Sanna

gött med grillat =)

2012-05-28 @ 18:50:24
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0