Lycka! Som en ängel från ovan

Jag stod i köpcentrumet hade precis köpt lite presenter till Sofie min bästa tjejkompis, när jag skulle gå ut så fick jag för mig att gå in i Apple butiken här bara för att jämföra med min egna mobil. Precis när jag står och pillar på iphonen så kollar jag upp och ser Sofie stå framför mig! Fattar ni min min och den chocken! Började gråta och där stod vi och kramades och jag kunde inte fatta att hon verkligen var där! I Thailand! Med mig!!? Dom hade alltså bokat resa 1vecka innan och hållit tyst för att komma ner och överraska mig! Vilka underbara vänner jag har!! <3 så jag gjorde min sista jobbdag på grabbarna grus och packade ihop mina saker för att flytta in på det 5 stjärniga hotellet med Peter och Sofie :)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0