Krya mig själv

Skulle hämta upp Niklas 04:50 tror ni han svarade eller var på plats svar nej. Fick springa upp väcka han och åka in mot stan för att dom andra skulle slippa stå ute och frysa i väntan. Tror ni dom andra var där när jag kom? Nej bara Selma. Fick ringa och väcka Johannes, dessie och Lollo! Så som kom senare också.. I väntan ringer vi frebilt till André och Eugen Inge svar och inte heller hos Ola. Får åka till André och Eugen och Selma springer upp och väcker dom. 45minuter senare så står vi utanför Ola och försöker få liv i han. Så 1h sena rullade bussen mot stockholm. Åkte dit på 3h med stopp och full buss!
Hade kallsvettningar och ont i magen medan jag körde på morgonen, sen kom illamåendet. Så vid ett stopp på mcd spydde jag och då tog Johannes över körningen.. Dom andra var ju fortfarande fulla när dom kom.. Hah

Sen väl i Stockholm var det press släpp och vi fick se avsnitt ett! Ni kommer skratta ihjäl er. Fruktansvärt roligt att få se det.. Can't wait för att få se avsnitt 2!

Hade massa intervjuer tog bilder och jag och Desse fick sitta och snacka tillsammans med Knappen och Hakim på NRJ :) roligt och jag hann spy 4 gånger innan vi var hemma i kd igen. Blä är matförgiftad!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0