Hemma!!! =)

Åkte 06.00 thailändsk tid onsdagen den 14e. var hemma 4 på natten svensk tid. innebär att jag tjänade 6 timmar men egentligen kom hem 10 på morgonen .. om timmarna ska räknas rätt. Syrran kom och hämtade mig på kalla Arlanda och väl hemma sprang jag upp till pappa och gav han en kram innan jag kröp ner i mitt kalla men ack så tysta rum och somnade in.

Hann med nästan alla vänner igår! tog en fika på stan med Julia och Vicke och sen hälsade vi på Lina på hennes jobb och sen träffade vi på Desse, sen drog jag hem till Victoria och var där ett tag innan tacogratäng och hockey väntade hemma i soffan tillsammans med pappa! =)
Ola kikade förbi och gjorde oss sällskap sen kom även Niklas och ville kramas! :) underbart att få träffa alla igen! :)


hahah jag hade visst blivit lite brun på resan ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0