JOBB JOBB OCH MER JOBB

URSÄKTA för min helg uppdatering.. tar ikapp nu.

FREDAG- Fick gå vid lunch på jobbet! tur de eftersom jag skulle iväg till nästa jobb och jobba natt vid 17.00-02-00. Så jag tog mig en liten minifredag på eftermiddagen med en kräftstjärtsallad lite dricka och chill i sängen innan jag gjorde mig iordning för att åka till jobbet.

Jag jobbade på Score under fotbollen i EM med att servera och ta lite småbeställningar riktigt kul.

LÖRDAG- Började jobbet kl 11.00 och igår hade jag lite större ansvar då jag var mer riktigt servitris skit kul att få lära sig allt inom det och nu känner jag mig varm i kläderna.. har ju serverat tidigare osv men det behövs alltid lite uppfriskning med system osv.. det är ju olika på olika arbetsplatser.. men det gick riktigt bra för mig och fick bra respons av kunderna på god service. uppskattas! Rolig dag/kväll med dom skönaste arbetskollegorna och bra stämning.. blev en lång arbetsdag på 16h! Slutade 03.00 och då var det bara att duscha och somna..

Idag är jag riktigt sliten efter en heltidsarbetsvecka på 40h plus 25h i helgen. så denna vecka har jagh gjort 65h! Kommer bli en tuff vecka nu men det är så värt det:) även fast kroppen värker och huvudet är helt slutkört! man känner att man lever : )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0