ETT FÖRSÖK

Fick äntligen min SKOOOR :D men har tagit bättre bilder på dom som finns på min dator som nu är fucked uppppp.. får inte tillträde..något är fel så har lånat pappas bärbara där jag bara får in mobilbilderna! :)
 
I Torsdags så tog vi alla helg inför midsommar! men innan jag tog helgen så gjorde jag ett extra jobb pass på SCORE, slutade vi 2 på natten och vaknade upp ganska tidigt för att göra iordning inför midsommarfesten i Timmervillan :)
kvällens smink
min outfit på midsommar :)
 
Mer bilder från midsommar kommer upp för eller senare ;) Hade jätte trevligt, vi var ca 60 pers som var ute i Segerstad, grillade lekte lekar och hade det skoj :)
midsommardagen var lugn, med pannkakos till frukost och sen en hel chill dag för att ladda upp inför jobbpasset på kvällen då jag skulle stå som entrévärd på score :) RIKTIGT SKOJ!
trött efter en arbetsvecka med 2 extra pass! känner mig duktig som jobbar så mkt nu :)
I söndags åkte jag till köpcentrumet för att bara vara med mig själv och kika runt lite, försökte få tag på jordgubbar och efter 3 butiker så hittade jag äntligen mina älskade bubbar! sista asken :)
hittade den vita tröjan på rean, ett par svarta utsvängda jeans från veromoda, en tuptopp från h&m och ett snyggt halsband även de från h&m plus en lampa till nattduksbordet! bilder kommer ;)
söndagsmyset... framför em matchen.
 
IDAG: har jag jobbat ute i spöregnet..klassblött! har lite huvudvärk nu och känner mig seg..somnade 1h förut och har nu ätit middag och försökt uppdatera er lite ÄNTLIGEN... hatar att inte kunna blogga.. och när allt krånglar så blir man bara mindre sugen på att försöka få upp ngt halvdant inlägg men nu fick ni lite mobilbilder iaf :) ska försöka få upp resten nu i veckan ;) Puss på er
 

Kommentarer
Postat av: Kalle O

Otroligt bra bilder igen, otroligt att kunna jobba två jobb, men kör inte så hårt hela sommaren. Måste ni jobba ute, har dom (Riksbygge) inte råd med rediga regnkläder. Var har du lärt dig laga mat o göra lite snabba matval?

2012-06-25 @ 23:19:32
Postat av: Sanna

riktigt snygga skor !

Svar: Tack! Jag älskar dom:)
Viktoria Bergh

2012-06-26 @ 13:28:39
URL: http://moonzanna.se
Postat av: sandra

Hej! Jag undrar vilken storlek du har i din skjorta från bikbok (whitney port)? Mvh

Svar: Xs:)
Viktoria Bergh

2012-06-26 @ 14:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0