Securitas

Jag har 3 jobb och mitt heltid tillsvidare går ut sista augusti om jag inte får förlängt. Över det så kommer jag få en till tjänst på Score men kanske även som servitris/Nisse! Och Barbros i höst. Jag har alltså jobb. Ändå kan jag inte släppa min lilla dröm att jobba som väktare. Få träffa mycket folk och sprida ett lugn:) även långa pass natt som dag tid och den ena dan behöver inte va den andra lik. Tror verkligen att det är ett yrke som kan passa mig. Så nu har jag suttit och skrivit cv i 2 dagar.. Meriter och mitt personliga brev. Blev klar förut så nu är det bara att söka! Ska iofs vänta så att cheferna inte har semester. Så jag kan gå in direkt och prata med dom. Ni får önska mig lycka till med min lilla dröm, denna gången ska jag fan inte ge upp. :)


Kommentarer
Postat av: K O

Behövs det utbildning eller får man en uniform, kom. radio o en batong, sen ut o slåss. Dom hämtar ofta pengar på varuhusen o kör för fort, Securitassarna. Du har en fördel i att du kan ha hästsvans, vanligt bland polis o vakter som är born this way liksom, as girls. Din komment på Wermland F är bevingad enda till Cap Verde öarna. Good Luck, go for Victory.

2012-07-26 @ 00:07:18
Postat av: Linda

Jag håller mina tummar för dig Viktoria! :)

2012-07-26 @ 09:42:40
URL: http://liindaanderssson.blogg.se
Postat av: Emma

Lycka till underbaraste du! Hoppas på det bästa för dig snygging <3

2012-07-26 @ 13:09:02
URL: http://kaninsmulan.devote.se
Postat av: Anonym

Är det securitas du söker till?

2012-08-08 @ 10:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0