pajigt

Hej på er!
 
Direkt efter att jag cyklat hem från jobbet drog jag ut och sprang min vanliga 4km runda, gick ganska bra eftersom jag inte tränat efter att jag tatuerade mig och det var ju ett tagsen nu... :P sprang på 23minuter och som jag har sagt tidigare så ska jag klara det på 20blankt! Så nu när jag är igång igen och inte har några ursäkter så ska jag försöka ge mig ut iaf 3 gng/veckan  :)
 
Hann bara slänga i mig lite makrillmacka innan syrran kom och hämtade upp mig, hjälpte henne att köpa nya skor och jag köpte lite nya strumpor, sedan drog jag igång med bakning när jag kom hem.
En riktig PAJ dag, pappa hade gjort en broccoli och skink paj och jag bakade en äppelpaj :) Somrigt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Undrande K O

När skall du börja med fotbollen? Hur orkar du, jobba två jobb och träna och sen laga mat och sova. Räcker dygnet till eller är du en sånn som kan stänga av allt i huvet? Pappa har tydligen matlagningsgener som gått vidare, ni får starta en restaurang! Annars Vickans Matkasse på nätet eller nått.

Svar: Jag gillar att vara produktiv... dagarna ska helst fyllas med något hela tiden..då är de som bäst! drar igång med kickandet i slutet av juli,.det är uppehåll nu
Viktoria Bergh

2012-07-02 @ 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0