innan jobb

Såhär såg jag ut när jag åkte till jobbet, stod som bartender på Barbros brygga.. var skoj men lite dåligt uppstrukturerat.. ska iaf jobba där torsdagar några söndagar och varannan onsdag.. :P har för tillfället 3 jobb.
Riksbyggen Fastighetsskötare Heltid 7-16.
Entrévärd på Score 2-3 kvällar/veckan
bartender/servitris på Barbros brygga 2-3 kvällar/veckan
.
 
Har räknat ut att om jag jobbar på som jag tänkt så kommer jag göra ca 278h denna månaden. DET är sjuukt. men det är ju mitt val och så länge jag orkar så kommer jag köra på!
sparar pengar till lägenhetsprylar..tanken är att jag ska leta lägenhet och flytta hemifrån i höst! :D glad för det!

Kommentarer
Postat av: Uncle Sam

Då får vi börja skicka strykjärn, brödrostar och stekjärn inför hösten. Att landa i en egen lägenhet är ett stort steg från pappas grillkvällar och tryggheten hemma, men du är en mogen o vuxen brud som har klös under naglarna och GPSen inställd på framtiden. Jobba nu inte för mycket bara! Berätta gärna lite om dina jobb, vad gör, spännande.

2012-07-06 @ 17:19:34
Postat av: Sanne

Jisses vad du jobbar! Själv ska ja flytta till Karlstad nu till hösten men hittar inga lediga jobb alls :)

Svar: jo det blir en del. nej jag har inte lyckats få något via sökning.. men har bra kontakter som har hört av sig till mig angående jobb . så man får ligga på och göra så gott man kan!
Viktoria Bergh

2012-07-06 @ 23:22:35
Postat av: Alba

Du har säkert fått denna fråga många gånger innan... men hur brukar du sminka dig till vardags? Ditt ansikte ser alltid så fräscht ut!

Svar: hej tack :) jag använder mest färgad dagkräm blandat med lite foundation och en bronzing med en vinrödare rouge som alltså inte blir så stark i färgen men kallare i tonen :)
Viktoria Bergh

2012-07-06 @ 23:57:41
Postat av: C

Om du nu jobbar heltid som "fastighetsskötare", borde inte det stå på din Facebook istället för "Entrévärdinna"? Eller är det inte lika coolt? ;)

Svar: Hahha, jo det borde de väl men jag har bara kontrakt till sista september och därför känns det onödigt när jag vet att jag ska sluta där. Entrévärd jobbet är lite som en dröm för mig att ha fått för det är så socialt och roligt därför lyfter jag hellre fram det. :)
Viktoria Bergh

2012-07-12 @ 16:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0