Cirkus :)

Precis varit på Cirkus :) Riktigt skoj! satt i publiken och sjöng med i Bamse tramse... haha man blir aldrig för gammal för cirkus! Tack mamma för att du bjöd med oss :)
 
 
Det roligaste på cirkus är ju alla djur som är så duktiga! den lilla hästen var såå jävla go :D hahah och elefanterna stod på händerna och spelade fotboll.. :) Är hemma nu och ska snart åka iväg för att se om jag kan inhandla lite jordgubbar ;) i vanlig ordning! ska käka grillat här hemma ikväll och se på EM :) myspys!
 
FÖRÖVRIGT så såg jag att jag har jobbat mer än 200h nu i Juni månad. det är lite svårt att hinna med allt man vill, ha ork att träna, blogga när allt krånglar och vara så aktiv som jag vill. MEN jag gör mitt bästa och försöker få er att följa med i mitt liv :)

Kommentarer
Postat av: Kalhe o

Undrar, man ser inte majonnäs på räkorna och inte svamp i grytorna? Polis kan väl va nått som han Robinson Martin Melin, lite säpovaktande åt Kornsessan, Vikoria vaktar Viktoria. Har Bergh köpt nån ny film eller sett? Balotelli rules tonite om inte Torres och Iniesta får till det.

Svar: vad babblar du om? hah
Viktoria Bergh

2012-07-01 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0