Snabbast ever

Jag och Lina bestämde att ses på gymmet vid 17:30 ..
ja då visar det sig att det stängde tidigare eftersom det är röd dag, ändå hade jag kikat på hemsidan men inte sett ngn ändring på öppettiderna.
Det slutade med ett stressigt benpass men vi hann göra alla övningar som vi gjorde senast då det tog längre tid eftersom jag gick igenom övningarna med henne men jisses vad vi sprang omkring och var effektiva..
Dock är det ju viktigt med vila mellan övningarna så att man återhämtar sig, vanligtvis kanske man råkar babbla bort 2min ist för att vila ungefär lika länge som övningen tar och köra igång igen.
Vi är skakis redan i benen så de var ju ett givande pass ändå.

Nu ska jag käka räkor i vitlök till förrätt sen får vi se vad dom har fixat ihop till middag.

Vi drar även och ser på bio sen! Får se vad vi tycker om filmen.. slår den den Svenska tro? hmm skeptisk ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0