KARON



Igårkväll satt jag och förhörde Jakob och sedan gick vi till en thairestaurang några gator bort.. fyfan säger jag.. min soppa var vidrig! smakade diskmedel(typ mosadgröt med kyckllingbollar i & slajmig ) BLÄ. det första äckliga jag äter här nere faktiskt.. :p

Efter det satt vi på "utechillsofforna" på EBS och spelade fyra i rad, spöade han stort ;) tog sedan moppetaxi hem.

Moppe taxi är så jävla underbart att åka, varm vind som blåser i håret! Man ska åka med dom som har blå väst. Det är dom riktiga moppetaxisarna.

Somnade sent igår i stenhårda sängen men var uppe vid 10 och hyrde moppetaxi.. tog en tur till Karon beach (Kata får bli någon annan dag) och det var härligt där.. dock var det mest moln än sol idag fast iofs var det nog bra för det bränner så JÄVLA mkt när solen är uppe och man från innan är bränd i huden.

Var mindre folk och inga försäljare där iaf så det var skönt :) Lite bränd på benen och magen nu men annars så!
Förövrigt så har jag kikat lite i köpcentrumet här (dock dyrt) fick med en duschhandduk för 119bth = ca 25kr det var bra pris iaf.

Sitter på grabbarna grus sportbar nu och har käkat thaimat IGEN ;) chicke with garlic/pepper! mums
blir lungt idag.. ska förbi 7eleven sen och köpa med en choklad tror jag! så sugen på choklad!!!! och dra en film :) imorgon startar jobb! wiiiiieee


Kommentarer
Postat av: Jan Banan

Moppetaxi-kilarna med orange väst då?



Är inte dom "riktiga"?

2012-02-15 @ 13:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0