Gott nytt år!

Fick så många komplimanger igår över min utstyrsel! :D så glad att jag vågade köra på något udda..

Hade som sagt långbord inne på Scores restaurangdel där vi firade in det nya året med jätte god mat från Oliven och massa dricka framställt hela kvällen.

Efter skålande med champagne med sällskapet vid 12slaget så drog vi oss in mot dansgolvet och nattklubben där kvällen avslutades.

Jag var ju inte så pigg när klockan ringde halv 10 imorse. Jag och Sofie blev 2h senare till Inventeringen japp ni hörde mig... INVENTERING på nyårsdagen! idiotiskt....

Tog ikapp den hemska bakfylle dagen med en kebabtallrik och 2h badande medans Sofie gjorde sig iordning.. ni förstår hon ska nämligen ut ikväll igen och jag är inte det minsta avundsjuk!

Ska ta en kik i kylskåpet efter något ätbart nu så hörs vi imorgon när vi alla är lite piggare :) Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för foundation? Kan du inte skriva lite om ditt smink.

2012-01-01 @ 23:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0