morning

Godmorgon på er hemma i Sverige.

Här är klockan 16.30 och lunch har precis glidit ner, hittat ett nytt råvärt thaihak också som jag kommer käka mkt på framöver när thaimaten är bra så slår det allt :)! saknar man Sverige något? nej. faktiskt ingenting alls, kommer inte på något specifikt som jag verkligen saknar iofs är en månad inte så jätte lång tid hemifrån men något borde jag ju sakna. förstår ni hur bra man har det då? allt som jag behöver finns här. vännerna finns kvar när jag kommer hem och underbara pappa. mamma är ju själv utomlands ett tag till så vet inte när ja får se henne;( hoppas på mars.

skulle bara glida in och skriva av mig lite , take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0