lita inte på någon

Jag har haft det toppen faktiskt! Tills just nu. Jag är så jävla förbannad och ledsen och besviken och a... Någon har stulit hela min reskassa med pengar i det huset där jag bor i/bodde i. Delade med massa andra och nu efter detta litar jag fan inte på någon. Det är en till kille i huset som också har blivit av med massa pengar. Det svider så jävla mycket och jag åkte ner utan reskassa egentligen.. För att jobba och på den vägen gå runt här nere.. Men nu har jag jobbat i 3 dagar och sparat undan sedan tidigare till hyra här nere osv... Och poff så är allt borta! Allt man hade tänkt sig med hyran, massage, shopping, transport, mat, resa runt här, tvätt. Allt sådant är det bara att släppa nu och börja jobba hårdare än innan för att kunna komma på fötter igen och överleva dagarna. Nöjen går ju bort ett tag framöver.. Tack till er idioter som bara ser er själva. Använd pengarna väl. Hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va fan så dålig stil! Någon måste ju vet VEM/VILKA det rör sig om som snott er kassa. Gå igenom allas saker!

2012-02-04 @ 15:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0