tlosor

Madde kom hit igår och när vi båda höll på att somna i soffan så bestämde vi oss för att åka till Ikea och det blev "lite shopping" där innan vi hamnade inne på H&M där hon jobbar, så dörför visste hon även att underklädes rean hade småstartat.. det blev 4söta trosor som fick följa med hem :)
 
Väl hemma så började jag med middagen och hon med att sätta ihop min nya TVbänk som jag köpte på Ikea. Jag köpte även julgardiner Flätade korgar och en jätte fin taklampa.
DOCK var vi så trötta så när vi snart var klara med bänken eller ja madde då, så visade det sig att allt satt lite fel. hahaha så gav upp och gick och la mig istället.
 
Men nu idag när jag tagit min 3e sjuka dag hemma så gjorde jag om allt och fick ihop den tillslut :) Blev superbra! ska dock ha ett tv vägg fäste (tror jag). kanske låter det vara såhär.  det märks!
 
 Fick även ett nytt handfatt insatt utan komod. det bästa med hyreslägenhet... att saker kan fixas utan några kostnader. =)

Kommentarer
Postat av: therese

Din lägenhet ser så mysig ut!

Svar: tack! :)
Viktoria Bergh

2012-12-20 @ 19:03:18
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt jobbat frun, rena tomtestugen. Man undrar vad vad VB inte äter på julbordet. Den runda pizzakartongen är årets höjdare. Det känns som bloggen här är en WF fortsättning.

2012-12-20 @ 21:46:35
Postat av: Felicia

hej jag undrt du har köpt de gamla böckerna som du har ljuslyckor på ? Dom va så fina :)

Svar: dom är noga handplockade från second hand butiker,. :)
Viktoria Bergh

2012-12-20 @ 22:32:32
Postat av: Sloggy

Man får inte säga det väl då kommer Jehovas vittne men som Ges nästan sjöng, du är en jävel på att hitta snygga underwears.

2012-12-21 @ 01:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0