Livets eviga väntan

Något jag kan störa mig så fruktansvärt mycket på det är när man får lida för någon annans problem. I detta fall tack vare karlstadbuss ;) för det första så är det inte sådär jätte roligt att stå ute 06:20 och vänta på en buss och dessutom inte i denna kylan! Usch.. När du dessutom får hopp eftersom livetavlan visar att den ska komma om ngr min även fast den är över 10 min sen, men den ska komma iaf så är du lugn. Men nej, efter 30min väntan visar det sig att det kommer ingen buss! Och det numret man ska ringa för om bussen inte kommer? Det hjälpte ju inte alls! Jävla dåligt! Dom kan skriva ut ett meddelande på livetavlan om en buss gått sönder eller åtminstone skicka en ny extra buss! Tänk den gången någon ska på ett viktigt möte osv! Ställer till det:) nä Blä för karlstadbuss idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kunde lånat min bil om du skrapat rutorna. Haha

2012-12-14 @ 14:59:54
Postat av: Tips

När allt är Öken då skall ma ta sig en stund på Youtube o kolla Öken med Robert Broberg, skrattar man inte då är det nått fel på signalen.

2012-12-14 @ 16:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0