Ikea!!

Slutade 1 idag och drog med Sofie till Ikea. Jag skulle lämna tillbaka det jag hade köpt fel och hon skulle göra ett ärende. Saken den var att det ärendet innebar att köpa 600tallrikar och 200muggar till Jaguar. KUL.... Var fast inne på Ikea i typ 3h!! Och vi tog alla tallrikar dom hade på lagret i just den serien. Hah

Men köpte nu rätt kudde och fick tummen ur och köpte äntligen en badrums hylla! Med korgar att placera i. Blev svin bra och jag har äntligen lite ordning på mitt smink, smycken produkterna osv! :) kolla va fint det blev!


Kommentarer
Postat av: Jaguar and Thunderbird

ojojoj så vackert. Snart är där ingen plats och byta om mer, så lås ytterdörren noga. När man får eget brukar man överköpa saker sen får man inte plats och slänger hälften.

2012-12-03 @ 23:12:38
Postat av: ?

Är det en kniv till vä högre upp på ena bilden, liknar mina Ikea knivar från stenåldern i ett fyrspann men dom är suveräna. Var julklapp till hela släkten några år.

2012-12-03 @ 23:47:08
Postat av: therese

Fin hylla!

2012-12-04 @ 01:47:15
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0