Fotboll och jobb!

Blev en runda på stan efter träningen i lördags! När jag var klar på stan så skulle jag hem och göra sallad till mig och Sofie som matsäck till fotbollsturnerningen som spelades idag. Men när jag skulle hem så hade jag missat att jag hade bytt jobb pass med en tjej och att jag skulle servera på julbord! Så fick slänga in grejerna i sofies kyl och låna jobbkläder för att sätta igång jobbpasset vid 17:00 stämplade ut vid 03:00 trött som ett as men efter ett riktigt roligt nattklubbspass! Sov hos Sofie och vi gjorde sallad 4 på morgonen (eftersom jag inte hann det på dagen). Sov i 1,5h för att sedan gå upp och åka iväg på hallvärmländskan med fotbollslaget. Vann 2 av 3. Och gissa om vi var slitna efter 10h jobb pass nattetid med 1,5hs sömn och upp vid 06:45 för att spela fotboll en hel dag! Jisses!:D

Var så sliten så jag somnade i soffan, och har nu käkat pizza efter en lat beställning på onlinepizza! :) soffmys


Kommentarer
Postat av: önska

En stor jädrans bricka till kistan med handtag. Plats för diverse ting. Ljus mat servetter o mums. Jädrans trötta ögon på bilden.

2012-12-16 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0