<3

Sista dagen på detta året..
 
Det bästa som hänt detta året -
 
- Thailand jan-mars bodde och jobbade där nere.
- Wermland Forever serien släpptes
- Fyllde 20 och hade världens bästa födelsedag med fina vänner
- Sommarjobbade och har fortfarande kvar jobbet
- Fick tag i min drömlägenhet och flyttade hemifrån
- Jaguar nattklubb öppnades och ett roligare jobb startade för mig där
- Började spela fotboll igen
- Firade min älskade pappas födelsedag 50år
 
Sammanfattningsvis ett jäkligt bra år med rätt stora förändringar i mitt liv :) och nu ligger man i sängen med musik i öronen och datorn i knät och har nästan inga bekymmer om kvällens planer. Jag vet att jag ska käka middag med mina vänner och sen ska jag jobba in det nya året!
 
2013 kommer starta jävligt bra, det vet jag iaf.. tar små steg i taget inne på det nya året, men jag ska göra som jag alltid gör.. göra det jag känner för och leva i nuet. =) Jag hoppas att mina läsare får ett fantastiskt bra nyår och en god fortsättning!
 
Happy n y!

Kommentarer
Postat av: Tittelituren o Sean Banans apelsin

Du bombade oss med dina benrakningsbilder på WF, sen blev du lägenhetsjagare, jobbade på fem jobb och var lite små trött på allt ibland, dock är det ju bara 20,5 år sen du föddes så det är inte lätt att ta in allt ibland? Vi alla läsare önskar dig en härlig Jauguar natt med många lianhoppare och salta drinkar. Gott Nytt WF babe, kvinna o lilla tjejen i bland.
Ps. Glöm inte att Yohio vinner schlagern, ett nyårslöfte. Satsar 100 spänn. DS.

2012-12-31 @ 14:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0