Pizza

Klippte gräset när jag kom hem från jobbet och pappa hade glömt att hälla i olja så när jag var klar började det ryka ur gräsklipparen! Trodde den skulle brinna upp. Haha synnnn
Vi gjorde en deal sen iaf att han följde med och kolla på dator och då skulle jag hjälpa till att laga pizza! Så efter lite handling så bakade vi pizza och har nu suttit ute på altanen framför ensam mamma söker med levande ljus och en hemmagjord pizza med köttfärssås/tomatsås som grund och på det blev de tomater,skinka, vitlöksbitar,ost och oregano! Jäkligt gott:)!! Är proppmätt nu och ligger nerbäddad framför TVn.


Kommentarer
Postat av: HusqvaRna

Har man inte tvåtakts bränsle i gräsklipparen. Olje blandat som motorsågar?

2012-08-28 @ 00:49:39
Postat av: Lovisa

Hej!

Jag är nyinflyttad här i Karlstad och har förstått att du spelar fotboll, så tänkte höra om du har något tips angående lag? :)

Svar: beror på din inställning till fotboll, om det är för skojs skull eller seriöst:)?
Viktoria Bergh

2012-08-28 @ 12:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0