NY SÄNG

Idag har jag köpt säng!!! Var och testade en i lördags och jag fick jättebra hjälp då jag fick berätta hur jag brukar sova och vilka ryggproblem jag har (sen ryggrad & översvank) så hon kikade på mig när jag låg ner för att se hur de såg ut och kände efter hur ryggen låg osv. Så tillslut bestämde jag mig för en medelmjuk resårmadrass med en lite lyxigare bäddmadrass! Eftersom jag ville ha 160säng så valde jag 2st 80madrasser :) fixade hem allt själv och har satt ihop dom ikväll. Käkade pizza som paus här hemma och sen bäddade jag rent:)! Är supernöjd! Får se hur nöjd jag är när jag vaknar imorgon. Nu ska jag och min kille Hampus (läs: min säl) Sova! ;) natti!


Kommentarer
Postat av: Ikea säng

Jag tog ett råd o tog hård resårmadrass, det tog 6 månader innan man blev van, lite stelt så du gjorde nog rätt. Tur att Hampus var en säl annars hade alla friarna blivit sura.

Svar: Hahhaha rolig du
Viktoria Bergh

2012-08-06 @ 23:29:10
Postat av: Ikea säng

Glömde säga att du borde skaffa en Wellpur kudde på Jysk så du får utfyllnad under nacken, dom är billiga just nu. Formar sig efter nacke o huve o sen minns dom det. Bra investering för att slippa nackspärr o huvud o ryggvärk. Halva priset denna vecka! I love it.

2012-08-06 @ 23:36:08
Postat av: Anonym

Oh skönt med ny säng :)

2012-08-07 @ 00:34:20
URL: http://Sofiralin.blogg.se
Postat av: Martin S

Vad energisk du är! Från ord till handling till klart på ett kick!

2012-08-07 @ 16:35:46
Postat av: Jyskeri

Tänkte förbruka min 7 Augusti kommentar med att göra reklam för en kanon grej, bäddmadrasskydd. Man tror man hamnat bland molnen, vill inte gå upp.

2012-08-07 @ 17:41:21
Postat av: Kajjan

Hur tusan orkade du ta hem sängarna själv? Ta det försiktigt bruttan.

Svar: man har väl muskler;) hah nejdå men inte så svårt att lägga upp dom på kärran sen fick jag lite bärhjälp in i huset.
Viktoria Bergh

2012-08-07 @ 21:01:53
Postat av: Sanna Andersson

va härligt med en ny säng =)

2012-08-08 @ 09:37:52
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0