Lägenhetssökande!

Har jobbat 10h idag och det gick fint! Lite svårt att somna nu dock.. Ligger och kollar lägenheter och os. Har lagt upp en annons på blocket nu om lägenhet iaf! Var iväg till en bekant efter jobbet för att kika på en lägenhet central 1a men den ligger på 4900! Och det skulle med alla tillkostnader hamna på 9000 i fasta utgifter vilket för mig är jäkligt dyrt!! Det suger eftersom lägenheten är så jävla fin. Gammalt k märkt hus med högt i tak stora fina fönster, trägolv, gammal vit vedspis och mkt utrymme för förvaring! Åhhh ! Vill vill vill! Men men man får vara realistisk! Lär väl hitta ngt snart ändå förhoppningsvis! :) god lunch på jobbet idag btw!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur kan det bli 9000 om hyra är 4900? Vilka kostnader är det då som tillkommer? Låter jättedyrt att det kostar 4000 över hyran i tex el osv.

Svar: eftersom el och vatten ligger på 400, mobil på 500 mat på 2000-3000 max (bättre att räkna för högt) bredband, hemförsäkringen, oförutsedda utgifter.
Viktoria Bergh

2012-08-06 @ 10:51:06
Postat av: Lisa Rönnqvist

Hejsan!
Mitt namn är Lisa och jag skriver för tidningen FRIDA. Vi vill gärna komma i kontakt med dig, hoppas du har tid att nå mig på min mejl:
[email protected] (Jag hittar inte din mejl någonstans) så berättar jag mer.

Mvh, Lisa.

2012-08-06 @ 11:15:28
Postat av: Lediga lägenheter

Om du går in på www.kvalster.se och söker på Karlstad finns det massor av lediga bosättningar i alla vrår av ditt himmelska Karlstad, runt 60 nått. Tänk på att hotmailen skall upphöra så du har en giltig mailadress nu när du är eftersökt. Skaffa en gmail my dear.

Svar: Är inne på kvalster varje dag, även många bostadsföreningar..och blocket...letar som en dåre! :)
Viktoria Bergh

2012-08-06 @ 17:22:01
Postat av: Sven

Fasta kostnader brukar ju vara sådana som är svåra att påverka som hyra, el, försäkring etc.
De flesta räknar nog inte in mobil, mat, oförutsedda utgifter i det....
Men summan blir ju densamma iaf - det kostar att leva. Men så mycket som du arbetar borde det bli en slant eller två över ändå...

2012-08-07 @ 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0