Wf!

God middag! Vårat stadsnät görs om och därav inget internet nu.. Men som tur är har jag min kära iPhone!
Igår såg jag självklart på avsnitt 3 av Wermland Forever! Det är nu jag känner att serien har börjat utveckla sig på sitt "rätta" sätt! Vi är mindre nervösa= mer oss själva och skapar bättre tv! dock så har TV3 bestämt att flytta sändningstiden till 23:00! Men jag hoppas att folk inom vår målgrupp orkar stanna uppe en timme till för vårt kära WF! :) är jäkligt förbannad och besviken på TV3 pga hur dom hanterar saker och ting .. Men life is life vi gör det bästa av situation.

Käkar frunch nu iaf, vaknade på fel sida.. Krasslighetssidan! Buhu.. Som tur är så har jag min lediga dag från träning idag. Har gjort en omelett med skinka och ost i som jag äter.. Vicki kommer nog förbi sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0