Top tweets på twitter!

Hade fruktansvärt trevligt igår,! Jag och Niklas satt och svarade på frågorna i livechatten och småkikade på programmet samtidigt. Har hunnit spana igenom fb, twitter, Flashback för att läsa om allt ris och ros! Självklart hade jag räknat med mycket ris från avundsjuka människor som inte tar detta för vad det är! En skön serie med mycket skratt ;) men vill tacka alla mina underbara vänner som gett mig så mycket positivt om detta! Och bättre blir de när vi är varma i kläderna:) puss!


Kommentarer
Postat av: Linda Svanberg

Awesome gjort i serien! Älskar´t:D Hade själv dött om jag visade rompan, men vafan, din är ju värd att visa upp:D haha

2012-04-11 @ 12:38:13
Postat av: Anonym

http://nwt.se/noje/article1086828.ece



kunde inte sagt de bättre själv

2012-04-11 @ 13:11:09
Postat av: Sandra

Programmet är ju ett skämt!! Hur kan man skämma ut Karlstad så.. Det finns ju både filmer och serier som förlöjligar Karlstad sen innan. Man skäms åt er!!

2012-04-11 @ 15:35:23
Postat av: Hilda

Tycker det är kul att ni fick ihop en serie och jag kommer att fortsätta kolla i alla fall!

2012-04-11 @ 15:48:30
URL: http://hildahemmingsson.blogg.se/
Postat av: C

Skön högstadielogik med att kritik baseras på avundsjuka. Säger väl det mesta.

2012-04-11 @ 20:04:06
Postat av: svar

Det är ofta jantelagen som spökar när folk är kritiska och smutskastar något.

2012-04-11 @ 21:15:54
Postat av: Berit

Avundsjuka? På vadå? Att inte vår urusla teaterförestälning från mellanstadiet sänds på tv? Jag förstår att du är dum som ens kom på tanken att medverka. De flesta seriösa varumärkena i Karlstad sparkade bakut när de fick frågan att medverka. De slipper ångra sig nu också, typ som Kommunen. Och innerst inne också du.



Någon verkar ha lärt sig ett nytt ord. Jantelagen ja... Återigen är det verkligen jantelagen som spökar om du tänker efter? Eller är det inte faktiskt så att ni inte kan komma med ett enda vettigt argument mot att hela skiten suger och kommer att läggas ner innan avsnitt 4? Har även hört från flera håll att de inte vart tänkt att sändas med tanke på den usla kvaliten - nej det blir aldrig bättre. I alla fall hört att minst 2 deltagare sagt att det önskar de kunde få detta ogjort för de trodde inte der skulle vara sååå dåligt.



Låtstas spontanköpa hyrbil. Låna pool på ulleberg. Springa på varandra på KCCC bryggan. Ringa till varandra när man står 100 m infrån varandra på stan... Listan är så lång. Gå till jobbet på Random Brand nu och jobba för killen som säger att han är VD för x antal företag utan att finnas med som ens supleant i ett enda svenskt bolag. Tomtar passar bra ihop med tomtar - din tomte.

2012-04-12 @ 04:37:27
Postat av: J

Jag tror att Berit är lite bitter?

2012-04-12 @ 07:41:49
Postat av: Svar

Det är bara Karlstad som känner till vart dom "normala" ställena att springa in i folk är, självklart blir det lite dåligt skådespel i första avsnitten.. Konstigt när vi inte är skådisar eller vana med 3 kameror framför sig. Det släpper och blir bara bättre och bättre :) jag ångrar ingenting, jag tycker att serien är harmlös och feelgood tv, vi bjuder på oss och har inte gjort något som folk behöver bli såå upprörda över. Jag älskar serien och min medverkan, kul att man kan ställa till med så mycket diskussioner . Är såå nyfiken på just varför det har blivit såhär.

2012-04-12 @ 09:36:07
Postat av: Nöjd

Haha, Berit är du på riktigt? Du har tydligen noll distans till saker o ting. Programmet är underhållning och är naturligtvis utformat för att vara intressant att titta på. Du behöver inte ta allt på så blodigt allvar.

Satt själv och log lite när det var ett jäkla spring på bryggan vid ccc, men det är ju bara för att jag bor i Karlstad.

2012-04-12 @ 13:06:48
Postat av: Nöjd

btw. Jag kan förstå om feministkärringar med hår under armarna inte gillar serien.

Men jag har lite svårt att förstå varför man annars inte skulle gilla den. Det är underhållning, tycker man det är pinsamt att se karlstadbor som leker brats så är det ju extra roligt att sitta o småskratta åt alla dumma situationer.

2012-04-12 @ 13:09:20
Postat av: C

Ja, jantelagen måste det ju vara. För det finns ju inte en liten chans att saker och ting faktiskt kan vara dåliga eller? Intelligent nivå på argumenten här.

2012-04-12 @ 14:16:11
Postat av: E

Har svårt att förstå varför man tar så illa vid sig vid något man tycker är så dåligt.. sluta kolla kanske? Kan vi inte ha lite högre tankar om våra medmänniskor, att de faktiskt kan tänka ett steg längre än att det som visas är den faktiska sanningen och speglar Karlstad och dess invånare? Det är kryddat här och var och det klassas som underhållning. Underhålls man inte, gå vidare!



För övrigt så tycker jag du, Viktoria, verkar vara en fantastiskt härlig människa! Fortsätt så! :)

2012-04-12 @ 18:55:48
URL: http://englabarn.blogg.se/
Postat av: hallis

Vi tyckte att första programmet va sjukt underhållande, positivt alltså! Så roligt att se er. Ses när jag kommer hem igen gums!

2012-04-12 @ 19:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0