Bläääääää buu

Bläääk! Hatar att inte ha något att kliva upp till. Inget dagsjobb inget gymkort, regn ute och alla jag känner jobbar... Alltså sover jag längre och har bara lagat frukost och glott på tv. Springer runt och småäter på allt som finns i huset, lite tårta, några chips, choklad. Är inte ens sugen bara uttråkad. Ååhhh drygt.... Det enda jag ligger och väntar på är att klockan ska bli 21:30 så jag kan åka till tempel där vi tillsammans ska fira premiären av Wermland Forever! Japp ikväll 22:00 på TV3. Sista dagen som okänd?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det du som vaxade dig? fin rumpa!!

Ända skälet till att följa serien..

2012-04-10 @ 22:45:04
Postat av: Jesper Borg

Såg programmet igår av ren slump när jag bläddrade mellan kanalerna, Sjukt underhållande! konstigt att det inte har uppmärksammats mer?

2012-04-11 @ 08:36:33
Postat av: svar

Tack tack :)

2012-04-11 @ 18:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0