spread your wings

Igår var jag uppe i god tid och drog till Clarion Hotell Plaza för möte, som pågick från 09.30-12.30 ca.. hade mycket att gå igenom och prata om.. så nu känns det riktigt bra med tydliga riktlinjer! Som sagt så kommer ni få veta vad jag går på möten hit och dit för, men just nu är det hemligt.

Efter det mötet gick vi och fikade på Espresso house (tjejekompisarna).. och vidare till Tempel för möte angående kommande evenemanget tillsammans med MAKEUPSTORE! :)

nu blev jag avbruten i mitt bloggande med en liten smäll här utanför.. en stackars liten fågel flög rakt in i husväggen, så jag gick ut och försökte få stackarn på benen igen!
fråga mig inte vart jag fick idén om mjölk ifrån.. tror inte han gillade de så mycket.

stackars lilla pippifågel.. jag fick han till grenen iaf, men han sitter fortfarande kvar.. han har rört sig lite. Hoppas den lille överlever! heja

Efter alla möten igår så käkade jag middag med Sofie och Peter och sen åkte jag på kvällsmat som vi förlorade VÄLDIGT orättvist med 0-1....... efter att domaren missade 2 mål som var inne! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0