BOOOOORING

UH, tråkig idag.. har bara legat i sängen och kollat på AnimalPlanet hela dagen.. åt frunchen i sängen också, och nu sitter jag här vid burken och försöker tvinga i mig Pasta med lövbiffsgryta för andra gången idag.. Måste få i mig middag om jag ska orka med fotbollsträningen.

Det enda vettiga som har inträffat idag är väl att jag slängde upp evenemanget på facebook.

Börjar bli krasslig.. därför ingen energi! har väldigt mycket i tankarna just nu också. som gör att sömnen påverkas! Igår låg jag bara och snurrade iväg med mina tankar... hade velat skriva ner hur jag kände här igårnatt, men blogg.se strejkar ju från Iphone så ni slapp de inlägget!

BLÄ inte ens mat är gott idag.. är inte sugen på godis heller? får hoppas att jag blir det efter träningen så jag kan skämma bort mig lite och få tycka synd om mig. Man brukar må bättre då när man tröstar sig själv.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Man får ha sådan dagar! Jag hoppas att det vänder snart.

2011-09-19 @ 21:52:43
Postat av: svar

tack! :)

2011-09-19 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0