Månen


Jag och underbara Sofie! :) tog emot mig vid tågstationen och så gjorde vi oss iordning för kvällen. drog ut till Blue Moon Bar på kvällen.. och slutade med en efterfest till 5imorse. hah! inte ofta jag kör ända in till morgonkvisten....
sminkade henne:)

min nya whitney port blus!

wihoooo
hade svin trevligt på månen..och vi dansade en hel del!

Nu onepiecear jag och har precis duschat och smörjt in mig. det börjar dofta köttbullar här hemma! FYYYYYYYFAN vad gott det ska bli med hemlagad mat!

Kommentarer
Postat av: CeciliaBäst!

Snygga skor du har:D vart är dom ifrån? :)

2011-10-17 @ 13:11:40
URL: http://CecilijaaSalomonsson.devote.se
Postat av: Alexandra

Vart har du köpt din jacka? såg fin ut :)

2011-10-17 @ 20:51:56
Postat av: svar

Den är köpt i gbg på Rut mfl : )

2011-10-17 @ 23:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0