Dåligt med sömn

Fyfan vad problem jag har att somna.. Har aldrig haft det tidigare men nu de senaste dagarna så ligger jag klarvaken i huvudet men trött i kroppen.. Igårnatt låg jag och övervägde att gå ut och springa eller promenera 3 på natten. För att göra av med min energi och förhoppningsvis kunna somna. Fan vad sjukt de låter.. Som ni förstår stannade jag kvar i sängen, och somnade tillslut. Men har knappast sovit mycket inatt.. Gick istället upp i god tid och åkte till gymmet! Där jag körde bröst och mage, funderar på att gå ut och gå nu. Så jag blir av med träningsvärken. Kör nog ett varv med dammsugaren och röjjer upp hemma istället. Har tvättat sminkborstarna nu åtminstone :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Stress? Planera in egentid med och bara vara.

2011-10-31 @ 12:00:16
Postat av: svar

jo nu när jag varit sjuk så har ja lyckats somna;) kroppen är utmattad..men har ganska mycket egentid.. så hm..

2011-11-01 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0