videon gick inte upp här..

studio sminket..

Gjorde ju värsta marknadsföring knepet .. som vi dock inte får upp i bloggen eftersom youtube strejkar lite.

Matchen igår gick jätte bra, blev målkalas som start i serien med 1-6 till oss! :D spelade hela matchen så idag är jag ganska nöjd med en dag ledigt från träning eftersom jag har tränat varje dag den här veckan och imorgon har vi Match igen! fast med 3an.. QBIK möter vi! gamla klubben;)

Vi drog iaf till månen igår och det var kul eftersom hela förfest gänget var på så himla härligt humör! :D

Idag har jag sovit ut och suttit lite i solen.. nu ska jag ner till stan för att hämta upp min cykel och sen kommer folket hem till mig för en grillkväll tillsammans! =) ska försöka leta upp kubbet också..  myyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0