sun is shining over me

Vindarna vänder och med det mitt humör..

Efter att ha lagat iordning min extremt goda köttfärssås och makaroner till de så vart jag lite mindre depp... och nu efter träningen så har jag tagit mig några djupa andetag och de positiva tankarna börjar trilla tillbaka, som ni förstår snurrar mina största tankar kring körkortet och ja det är ett jäkla stressmoment! Men om vi som det sägs ska dö 21maj så är det ju skit samma med varken körkort eller något annat vettigt.. ;)

Skämt o sido, har iaf gjort vettiga saker idag som körskolan, teori, lagat middag, övningskört, tränat och tvättat! Nu väntar sängen på mig strax, men först lite blogg koll :)


always wanna be little sunshine..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0