schysta meloner



Ingen idé att skriva att jag haft fullt upp idag, för så ser ju alla dagar ut?
Har iaf varit i skolan och fått lite vettigt gjort, trodde att jag och Hallberg skulle kunna dra hem till mig för käk och plugg direkt efter skolan men icke.
Hade missuppfattat mötet som jag trodde skulle vara på fredag.. så det blev möte med Tempel inför Eventet och planering på dekoration osv det som ska fixas till Fredag 13 då vi ÄNTLIGEN ska köra vårt event : )
SUMMER KICK-OFF !!


Vi ska försöka skapa ett litet karibisk paradis!
Ni som tar er till Tempel denna fredagen kommer uppleva ett udda party!

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste man va 18 haha

2011-05-03 @ 23:29:45
Postat av: svar

Ja det är 18 :)

2011-05-03 @ 23:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0