På god väg! :)

08.00 var jag iväg till Trafikverket ... SJÄLVKLART fick jag inte ha den bilden som jag hade valt ut som den bästa, typiskt gubbe... tog den fulaste! = (

NERVÖS som få! men ser ni????!!!!!! I DID IT :D:D:D:D:D nu är jag iaf på god väg.. "bara" uppkörningen kvar nu!! (Y)

Direkt efter provet drog jag hem till vår Lärare som hade bjudit över oss på FRUKOST! :) smoothie, kokt ägg, te, smörgåsar, fil osv.. ute på altanen med hela klassen:) Svin mysigt!

Efter det tog vi en biltur till Chaoos för trekamp!
första stationen var att hela laget (5st) skulle stå på en låda samtidigt i minst 3sek sen när det var klarat skulle man flytta på den lådan för under den fanns en mindre och mindre och tillslut var det bara en liten kub där knappt tåspetsarna på skorna fick plats men fan vi klarade av det i 3sek! :D HAHAH..
andra stationen var säckhoppning 2 och 2 stafett! haha, skoj;)
Tredje stationen var sumobrottning 3 ronder! fyyyyyfan vad vi skrattade när man drog en fint och den andra trampade på sin egna dress och stupade framåt pladask.. bra dag med fina klassen! :)

Jenny och vicke som får lite hjälp;) hah

go go go!

Mötte sedan upp Sofie på stan och hon bjöd mig på en lunch på Vero♥ favvo salladen! satt ute i solen med en kall cola och bara njöööt.

Efter det blev det möte med Krogen Tempel i stan, där vi gick igenom redovisningen från kvällen vi hade. De var jätte nöjda och ville gärna köra fler gånger, så brainstorma blir! Blev lite mer spring på stan sen men hittade inget ändå som tur var;) Tog en glass i solen på eftermiddagen iaf! Plopp smak och Guldnougat! HUR GOTTT!!??

fick även en blomma från REZVAN som grattis i förskott till studenten! så gulligt :) tack gumman jätte fina♥


Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till teoriprovet!

Kramen

2011-05-20 @ 19:40:43
Postat av: Lotta

Grattis till teoriprovet!

Kramen

2011-05-20 @ 19:40:47
Postat av: Lotta

Grattis till teoriprovet!



Kramen

2011-05-20 @ 19:41:14
Postat av: rez

Det var så lite så vännen! :) Och Grattis igen gumman du kommer lätt att fixa körkortet! Håller tummarna för dig! :)

PUSS!!!!! <3

2011-05-20 @ 19:49:47
Postat av: Sandra

Grattis! :)

2011-05-21 @ 10:52:55
URL: http://www.sandraasp.com
Postat av: Lotta

Vad använder du för fotoprogram på datorn?

2011-05-21 @ 14:56:14
Postat av: Svar

Tack å tack!!:D jag har inget fotoprogram mer än paint? Och Picassa ibland om jag tex lägger till text eller 2 bilder i ett foto, dock längesedan de användes:)

2011-05-21 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0