lets press rewind

Ibland undrar jag hur allt lyckas hända mig.. inte negativt nu utan bara jävligt udda! :)

Fick nog "världens" konstigaste samtal förut, fick en Live spelning i luren av Mr. okänd/känd ! HAHAH skulle jag kunna skriva allt jag hade velat här så hade jag gjort de.. tro mig men ah :)



Då går vi in i första riktiga veckan i Maj imorgon, och det innebär hårt jobb med skolan, körkort, träning, event, hushåll, musikvideo, låtar.....you name it! men det innebär också MAX 16 skoldagar kvar tills vi springer ut med glädjen & frihetskänslorna fyllda i hela kroppen!

och 17 dagar kvar tills vi är i ZAKYNTHOS Grekland med underbara klassen =) TROR ni maj går fort? dee tror ja.. att inte glömma min födelsedag? 23maj , ingen ålder att hoppa högt för men en födelsedag åtminstonde och ett år äldre : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0