Vision fighting championship 2

Det var riktigt kul att vara iväg på MMA galan och få uppleva det live. Brukar se på ufc matcher hemma annars ibland och då ligger man och spänner sig hela tiden eftersom man är så inne i matchen, haha ;P
Det var en fulländad kväll med tanke på att vi fick se allt, en kram match, en match med högt tempo och mycket slag, mycket blod! en som blev medvetslös och tillslut i sista matchen kom knockouten! grymt! :D
Dessutom hade vi gaaanska bra sittplatser.. och det var mycket folk på plats :)
sen kom en överraskning KEN RING gick upp på scen och körde nu måste vi dra

knäppte en bild innan han drog :)


Sen åkte vi vidare till Blomman där vi tog en drink och lyssnade på lite musik, ”förfest” för att sen dra vidare till TEMPEL!

söta plopp?



dressscoooode, körde lite kristet igår kände jag .. hah blandat med metall.

Blev en twisted mooojito under kvällen : ) men mer än så blev det inte.

dessie dessideria som fick frågan om hon gick på ectasy hahah så överladdad?
men trevlig kväll med mycket dans! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag brukar med leva mig in i sport när jag ser på tv. Hihi! Bor du själv eller har du sambo? Jag har följt din blogg ett litet tag nu och har inte direkt fått en klar bild över det där än. =)

2011-03-20 @ 17:48:38
Postat av: svar

Vad kul! Det är faktiskt så att jag bor hemma i hus med pappa :)

2011-03-20 @ 18:20:31
Postat av: Lotta

Tack för svar! Men du har pojkvän väl? Eller har jag missat något?! =)

2011-03-20 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0