Torsdag i KD

Sminkade tjejerna inför fotografering :) nu blir nog deras bilder bättre än mina här..

Sminkade även mig själv lite =) med cherry metal ögonskuggan som är så användbar eftersom det är en rouge men funkar utmärkt till ögonen..


Åt fläskfilé igår på Tempel och staffan ville ha en stooor twisted mojito han fick en twisted mohinko :) MUUUMS!!! själv drack jag isvatten hela kvällen. lika bra att vara duktig! =)

Jag är faktiskt ofta ute på krogen, men dels för att jag jobbar som jag gör och känner många inom den branschen. Inte ofta jag går all in i alkoholen. Kan garanterat gå ut och dansa och ha jätte kul utan drickan. Slipper man dagen efter ångesten också!

de fick in fina drinkar iaf =) läskande. 
Laidback Luke spelade ju igår och jisses vilken show han bjöd på!! och vi ska inte tala om den ljusshowen som var! Lätt den bästa Dj jag någonsin hört.. han var GRYM!!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket och ofta tränar du? Oh! Kan du inte visa ögonsminkningen steg för steg nu?=)

2011-03-04 @ 19:08:35
Postat av: svar

Jag tränar för tillfället bara 3-4 gånger i veckan.. men ska börja köra mera :) Ja jag lovar att fixa det!

2011-03-04 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0