vaxa



Hahha Sofie då.. hon ville testa att vaxa benen, tyckte detta var en toppen idé jag eller? hah dessa olika "vaxa själv" remsorna är verkligen helt värdelösa..  Och som jag trodde funkade detta liiiika bra på henne, men det var kul att få dra bort remsorna ;)

Visste ni att jag har fått en s.k kurs i att vaxa benen på en riktig salong? det är ju självklart inte matte eller fysik vi pratar om i svårighetsgrad på detta, men det är kul att veta hur man gör iaf, resultatet är ju en aningen bättre när man gör det professionelt än om man gör som Sofie nu gjorde.  ; )


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha på tal om vax, jag körde en holywood förra veckan på en salong! benen kändes det inte på alls , men musslan - AAJJJJ!

2011-03-02 @ 23:13:16
Postat av: Svar

Hhahhahah trodde de var en brasiliansk ja;) hah Elin då;-)

2011-03-03 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0