Lär känna mig bättre

5 saker ni KANSKE inte visste om mig.


Jag är väldigt stark muntligt och pratar mig ofta igenom diskussioner, gillar att argumentera men är ändå bra på att lyssna på andras åsikter och vad andra har att säga.


jag kan enligt mig själv sjunga hyfsat bra, jag har uppträtt i skolan, sjungit solo osv som yngre men fick sådan scenskräck så jag har liksom lagt ner det där.. Tycker i allafall det är kul att sjunga och har fått ett erbjudande att göra en sommarplåga till i år men det innebär att gå upp på scen igen.. och det skippar jag gärna!


jag är allergisk mot pälsdjur.. och det tycker jag självklart är jätte trist med tanke på att jag gillar djur och skulle gärna vilja haft hund eller liknande, men med tanke på att jag inte kunnat gå så nära djuren och gosa som andra kunnat har jag inte fått den där starka längtan. men djurvän är jag definitivt!


jag var jätte smal som ung, när jag gick på mellanstadiet hade jag verkligen inga riktiga former och jag kommer ihåg hur svårt det var för mig att hitta jeans som satt bra och jag var så glad när det kom in LABOOM byxor s.k. ”fjortis” jeansen med utsvängda ben. Men sen hände något! puberteten och mestadels träningen gjorde att jag fick ökad muskelmassa och gick upp i vikt. Nu pendlar jag inget i vikt mer än 1kg ner ibland dom perioderna jag tränar bra och skippar sötsakerna. men jag har aldrig riktigt brytt mig om vad vågen visar utan det är hur jag känner mig och hur kroppen ser ut som jag strävar efter att förändra till "mina mål” vikt nu: ca 53/54kg 163 lång


jag piercade mig själv när jag var yngre, jag tog hål i läppen/hakan och kommer ihåg att jag gjorde allt för att mamma inte skulle komma på det, så varje dag när jag gick till skolan satte jag i piercingen och när jag kom hem tog jag ur den. sen insåg jag hur fult det var och att det inte passade mig alls så då gick jag över till näspiercing efter ett tag och min tjejkompis försökte trycka igenom nålen med all sin kraft och hon träffade en blodådra så det rann blod ur näsan, då gav jag upp det med och det är jag glad över eftersom jag aldrig någonsin skulle vilja ha det idag. Ung och dum.. Men jag ångrar inte min navelpiercing som jag gjorde när jag var 13 och absolut inte mina 2 tatueringar. Gillar tatueringar och dermalanchor( sorts piercing )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du dela med dig av träningstips i ett inlägg?=) Du verkar bra på det. Mag- och överarmsövningar efterfrågas tack. =)

2011-03-11 @ 10:09:01
Postat av: Anonym

Vad har du för tatueringar?

2011-03-12 @ 17:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0