helgen del 1

Sofie ringde och väckte mig 9 på morgonen och hon kom hit med jordgubbar till frukost. och jag färgade håret på henne :)

Tog bilen och åkte iväg för att plocka blommor inför Midsommarafton!

Det var 3 bartenders på plats. och Bålerna var Twisted mojito och en tropisk med vattenmelons smak. Goda!

SL gjorde en krans:)

såhär såg jag ut och sådär bra blev klänningen:)

Lauunchen:D

lekledarna!

shot utdelning..:P

grillmannen

ser dubbelt..

jävla grillman..

Slänger upp resten sen efter träningen.. =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vad nice det såg ut !!

Vem bodde där i det slottet ?:D såg ut och va riktigt fint :)

2011-06-27 @ 19:45:34
Postat av: svar

Peter och Staffan:)

2011-06-27 @ 23:39:55
Postat av: Sandra

Kul att se bilder från midsommar! :) Du har inte lagt upp dom på Facebook eller?



Krya på dig förresten! Läste att du var sjuk :/ Hoppas du blir bättre snart.

2011-07-05 @ 12:20:12
URL: http://www.sandraasp.com
Postat av: Sandra

Vet inte om du sett min kommentar eftersom jag inte fått svar... :P



Okej om jag lånar några bilder och länkar?

Svara gärna i min blogg så jag ser svaret...

2011-07-09 @ 00:33:36
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0