Fångarna på fortet


Gjorde en sockerkaka igår:)

Barnen gillar att göra flätor på oss..klagar inte ;)
Var iväg och gymmade, Biceps och Triceps efter det blev det lite pizza! ...

Idag var det som sagt Tema dag "Fångarna på Fortet" avslutning.. Vi var iväg på stationer hela dagen för att samla in ledtrådar till ett lösenord för att kunna ta tillbaka Sundstalägrets pengar som Lord Svinrygg hade låst in på sitt Fort. :p

Tigrar ;) hahh
En unge skvätte ner hela min rygg med vattenflaskan när vi satt på läktaren, så jag vände mig om grabbade tag i vattenflaskan och hällde ner hela framsidan på han.. hahah tror ni jag fick en chockad min!`:D hah att en LEDARE kunde göra såååå.. åh busfrön!
Nu är det ledigt :D wiiie

Ska fira ledigheten med ett glas asti i duschen och sen chapmagne och jordgubbar på relaxen Clarion? ja tack:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar uppdatering här! :)

2011-06-26 @ 08:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0